Sikkerhed og betaling.

Vi tager imod dankort, visa-dankort og mobilpay og vi anvender Nets A/S som betalingssystem . 



Når du har afsendt din ordre, vil denne blive videresendt til den valgte restaurant. Først når ordren er bekræftet af restauranten, vil beløbet blive hævet fra din konto. 



Vurderer restauranten, at din ordre ikke kan ekspederes på grund af travlhed, manglende råvarer eller af anden grund, vil restauranten kontakte dig vedrørende tilbage overførelsen af dine penge.



Anvendelse

For at anvende vores bestillingssystem skal du afgive en korrekt e-mail adresse dit navn og et telefonummer.



Enhver bestilling foretaget i vores bestillingssystem er bindende når restauranten har godkendt bestillingen.



Har du foretaget en bestilling via hjemmesiden er det dit eget ansvar, at din bestilling afhentes i butikken.

 



Forbehold

Vi tager forbehold for trykfejl/stavefejl og evt. prisforskelle fra vores trykte menukort og på Internet.

 



Ved klager (reklamation)

Ønsker du at reklamere over en vare købt hos Karrysutra kan du henvende dig ved at skrive til karrysutra@karrysutra.dk.



vi ønsker naturligvis, at får modtager vores bedste service og vil sørge for at behandle din reklamation hurtigst muligt.



 



Fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret, da købet vedrører  køb af madvarer.

 



Misbrug

For at undgå misbrug af vores system logges alle transaktioner med IP nr.

Misbrug af vores bestillingssystem vil blive observeret og retsforfulgt.